Porter Podbity Śliwką

Browar Jabłonowo sukcesywnie rozwija stworzoną przez DBA markę Manufaktura Piwna, wprowadzając na rynek ciekawe piwa rzemieślnicze. W tym przypadku Imperialny Porter Bałtycki z dodatkiem wędzonej śliwki.


Zaproponowaliśmy bezpretensjonalną nazwę „Porter Podbity Śliwką” oraz oprawę w żartobliwie prowokacyjnym stylu. Butelka została pomalowana na czarny, matowy kolor, a następnie został na nią naniesiony dwukolorowy nadruk. Aby „totalnie limitowana edycja” mogła być jeszcze bardziej limitowana, piwo można też nabyć w zalakowanej butelce umieszczonej w papierowej tubie.
W komunikacji przewrotnie wykorzystaliśmy takie elementy obowiązkowe jak opis produktu, propozycję podania, zalecaną temperaturę i dorzuciliśmy coś w duchu filozofii projektowania 5D – to chyba pierwsza propozycja ilustracji muzycznej na etykiecie piwnej. Oczywiście dość awangardowej. I działa!


75 procent wolumenu produkcji zostało sprzedane w dniu premiery. „Porter Podbity Śliwką” zbiera bardzo pozytywne recenzje wśród piwnych krytyków i konsumentów, zarówno za jakość piwa, jak i kpiący ze snobizmu styl komunikacji.